Młotek
MłotekHelloNeighbour.png
Da się podnieść? Tak
Występowanie Pre-Alpha i Alpha1
Użycie Usuwanie desek/gwoździ
Ilość w grze 1-2
Łom
ŁomHelloNeighbour.png
Da się podnieść? Tak
Występowanie Pre-Alpha, Alpha 1, Alpha 2, Alpha 3, Alpha 4, Beta (wszystkie wersje)
Użycie Usuwanie desek/gwoździ
Ilość w grze 1-2

Łom (ang. Crowbar), a także obecnie bezużyteczny młotek (ang. Hammer) są to narzędzia pomagające dostanie się do piwnicy, potrzeba jednego z nich do usunięcia deski z drzwi prowadzących do piwnicy.

Występowanie

Akt 1

Znajduje się w warsztacie (w tym akcie jest bezużyteczny).

Akt 2

Małego chłopka z (prawdopodobnie) lego, który trzyma miniaturowy łom zanosimy do zabawkowego domku, po czym na toalecie pojawi się duży ludzik z łomem, który możemy podnieść.

Akt 3

Znajduje się w skrzynce elektrycznej w pokoju z platformą. Należy go schłodzić ponieważ jest gorący.

Pre-alpha

Młotek

Młotek znajduje się w kotłowni, przed Cut-Scenką można wejść do owego pomieszczenia, przez właz w ścianie, w którym sąsiad planuje wstawić okno.

Łom

Aby zdobyć drugie narzędzie do odblokowania piwnicy, czyli łom trzeba przejść się na tyły domu naszego sąsiada, a następnie zajrzeć do otwartej "wyrzuconej" szafy i wziąć go.

Alpha 1

Młotek

W komodzie, mianowicie w sypialni w jednej szafce jest młotek.

Drugi Młotek

Występuje także drugi młotek w tej wersji. Dlatego też Alpha 1 jest wersją, w której występują aż 3 takie narzędzia. Występuje on w garażu.

Łom

Można znaleźć łom w sypialni pod łóżkiem

Alpha 2

Łom

W warsztacie (pomieszczeniu z łóżkiem szpitalnym oraz narzędziami) jest drugi łom. Jest on na ściance z narzędziami.

Drugi Łom

O jego miejscu położenia nie widzą niektóre osoby, które nawet przeszły grę. Na antenie (na dachu) można zauważyć łom. Najlepiej użyć elektro-magnezu, albo "wspinać się" po antenie telewizyjnej.

Alpha 3

Łom

Występuje on na strychu (pokoju, w którym okno świeci się na niebiesko, wysoko nad salonem, ponad dwa piętra), aby tam się dostać najlepiej użyć fotela. Wisi on na uchwycie.

Alpha 4

Łom

Aby go zdobyć trzeba się udać do nawiedzonego pokoju, a następnie magazynu na poddaszu,ukrytego za szafą. Będzie przymocowany do kabli elektrycznych umieszczonych na ścianie, nad wejściem do pomieszczenia. Ale to nie koniec, gdyż trzeba go schłodzić, najlepiej za pomocą elektro-magnezu umieścić go w wannie, umywalce, albo zlewie. Można także "podlać" go konewką z wodą.

BETA

Łom ma taką samą role jak w alfie 4 jest podpięty do prądu przez co jest gorący i trzeba go schłodzić w lodówce i ma takie same zastosowanie jak w poprzednich wersjach

Ciekawostki

  • Młotek początkowo miał mieć animacje, jednak w wydaniu Pre-Alpha'y nie było jej.
  • Łom w Alpha'ie 3 zmienił wygląd. Między innymi był większy.
  • Łom w Alpha'ie 4 przed zchłodzeniem jest zwany Gorącym Łomem.

Linki