Dom z Alpha 2

Alpha 2 jest czwartą (jeśli liczymy prototyp) wersją Hello Neighbor, oraz przede wszystkim pierwszą wersją, która posiada piwnicę.



Gameplay

Początek zaczyna się od jazdy do poprzedniego domu. Otwierasz zabarykadowane drzwi i kładziesz się spać. Po chwili sąsiad pojawia się znikąd i wyrzuca cię wraz z niebieską kanapą. Występuje tu także jeszcze inna cutscenka, w której "Sąsiad" wykonuje swoje zajęcie, gdzie znajduje się keycard i gdzie sąsiad barykaduje drzwi.

Po chwili gracz budzi się na zewnątrz a po usłyszeniu krzyku widzi, jak sąsiad spada po tym, jak dziecko go popchnęło. Gracz biegnie do domu, po czym widzi, jak sąsiad blokuje drzwi. Gra rozpoczyna się po otwarciu drzwi wejściowych.

Opis Przejścia

Gdy otworzysz drzwi, sąsiad wyczuje, że jesteś w domu. Ukryj się w szafie, żeby nie mógł cię zobaczyć. Sąsiad zacznie znajdować się w trybie oczekiwania. Możesz odkrywać, ale jedynym sposobem, aby kontynuować przechodzenie gry jest zdobycie czerwonego klucza, który sąsiad ma przy sobie. Istnieje wiele sposobów na zdobycie go. Najprostszym sposobem jest zdobycie tego klucza podczas gdy nasz sąsiad sobie drzemie. Po zdobyciu klucza możesz otworzyć czerwoną i szarą kłódkę. Tam znajdziesz łom i wytrych. Wytrych służy do otwarcia szopy znajdującej się na podwórku. Możesz podnieść broń, aby ogłuszyć sąsiada lub rozbić okna, by rozproszyć jego uwagę. Klucz jest używany do otwarcia zablokowanej drabiny. Wespnij się po drabinie i wpadnij do dziury w dachu. Podnieś kartę dostępu. Wydostaj się teraz z pokoju. Jeśli masz wystarczająco dużo czasu, otwórz piwnicę za pomocą łomu i karty. Teraz możesz wejść do piwnicy.

Ending

Do piwnicy schodzisz po długich schodach wraz z intensywną muzyką. Po zejściu ze schodów, pokój wypełniony jest różnego rodzaju przedmiotami znajdującymi się na piętrze w Alpha 2. Wchodzisz przez drzwi po czym dostajesz ekran końcowy.

Wersje gry
Alpha: IndevPre-AlphaAlpha 1Alpha 2Alpha 3Alpha 4
Beta: Beta 1Beta 2Beta 3
Pełna Wersja: Pełne Wydanie
Inne/DLC Hello BendySecret NeighborHide and SeekHello Neighbor Mod Kit
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.