Wygląd domu w Alpha 3

Alpha 3 była dość zabagowaną alfą. Była to jedyna alfa, w której występowała wieczna noc, w przeciwieństwie do wiecznego dnia z Alphy 2. Od teraz Sąsiad posiada bardzo duży dom z dużo ciekawszymi przedmiotami. Mówi się, że Sąsiad jest "bardziej agresywny" niż dotychczas. Fakt natomiast jest taki, że sąsiad wychodzi teraz częściej na dwór. Model świata z tej alphy jest używany do dziś.

Jak przejść?

Idź na podwórko i ostrożnie przewracaj pudełka, by dostać magnet gana. Podnieś pudełko i idź na ganek. Wejdź do domu sąsiada i spójrz w górę. Tam znajdziesz przełącznik i złoty klucz zamknięty w pudełku. Skacz, a następnie wyrzuć pudełko przy przełączniku. Skacz, a następnie użyj magnet gana, aby uzyskać złoty klucz. Biegnij do domu, na wypadek gdyby Sąsiad wiedział, że tam jesteś. Jeśli zobaczysz, że Sąsiad wraca do siebie domu, wejdź ponownie do domu. Sąsiad powinien być tuż przed tobą. Idź na górę i spróbuj przejść przez barykady. Po przejściu, znajdziesz się w dodatkowych drzwiach tam znalezionych. Pierwsze prawe drzwi, które widzisz przy wejściu, mają drugi klucz. To jest denerwująca część; musisz przeskoczyć wiele razy, aby dostać się do złotego jabłka. Po wielu niepowodzeniach (jeśli ci się nie powiodło), przewracasz obraz złotego jabłka. Teraz przyciągnij do siebie niebieski klucz. Wróć (jeśli to zrobiłeś) i użyj złotego klucza. Po wejściu znajdziesz pistolet. Służy on do rozbijania szyb lub ogłuszania Sąsiada. Wróć i użyj niebieskiego klucza na drugim piętrze. Otwórz drzwi, znajdziesz tam wiele przypadkowych rzeczy, które nie powinny być w zamkniętym pomieszczeniu. Wejdź do dziury w pokoju, a znajdziesz tam kartę magnetyczną w szafce. Istnieje również latarka, którą możesz wziąć. Odblokuj wszystkie zabarykadowane drzwi. Jest tutaj okno z drabiną. Rozbij okno i wejdź po drabinie. Po przejściu jej zobaczysz dziurę na dachu. Spójrz do tyłu i spróbuj skoczyć na tory kolejki. Po zakończeniu ich, podbiegnij i skocz przed uderzeniem w barierę. Powinieneś wylądować w dziurze. Zbadaj pokój gdzie tam ostatecznie znajdziesz łom. Zeskocz, ponieważ jest to jedyny sposób na wyjście. Po zbiciu okna powinien zwrócić uwagę Sąsiada. Postaraj się otworzyć piwnicę za pomocą łomu i karty dostępu. Otwórz drzwi, aby odsłonić zakończenie.

Ending

Jest to bardzo tajemnicze zakończenie; pierwszą rzeczą, którą zobaczysz, jest płacz sąsiada. Jeśli spojrzysz w jedne z drzwi, zobaczysz kartonową wersję The Thing. W pozostałych drzwiach widać połowę kodu QR. Kiedy podejdziesz do sąsiada, pojawi się ekran końcowy, oznaczający koniec gry.

Wersje gry
Alpha: IndevPre-AlphaAlpha 1Alpha 2Alpha 3Alpha 4
Beta: Beta 1Beta 2Beta 3
Pełna Wersja: Pełne Wydanie
Inne/DLC Hello BendySecret NeighborHide and SeekHello Neighbor Mod Kit
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.