Czerwony Fonograf

Fonografy (zwane również gramofonami) - przedmioty, które służą do wzrostu lub zmalenia krzaków pomidora/

Lokalizacja

Czerwony Fonograf

Czerwony fonograf znajduje się na platformie w zamarzniętym pokoju. Aby go zdobyć, należy zdobyć globus i zamrozić go poprzez umieszczenie jego w odpowiednim miejscu w pokoju z brakującą ścianą, po czym należy szybko wrócić do zamarzniętego pokoju, zanim globus się rozpuści.

Zielony Fonograf

Zielony Fonograf

Zielony fonograf znajduje się w pokoju na zewnątrz drzwi pokoju ,,słońca i księżyca", na balkonie obok stołu i dwóch krzeseł. Można do niego dotrzeć, korzystając z parasola i skacząc z torów kolejowych na balkon.

Gameplay

Czerwony Fonograf

Czerwony fonograf po włączeniu odtwarza utwór, który był odtwarzany we wczesnych wersjach gry, gdy gracza gonił Sąsiad. Fonograf stosowany jest do zmalenia krzaku pomidora. Jego głównym zastosowaniem jest trzecia stacja kolejowa, gdzie można go wykorzystać do zmalenia krzaku pomidora w celu uzyskania dostępu do drzwi, które prowadzą na dach.

Zielony Fonograf

Zielony fonograf po włączeniu odtwarza utwór gitarowy z Drugiej Alphy. Może być stosowany do wzrostu krzaku pomidora. Jego głównym zastosowaniem jest Strzelnica Jabłkowa, w której sadzi się krzaki pomidora, po to aby zablokować jabłka przed uderzeniem w dźwignie.