Opis

Mechaniczny Rekin był wrogiem w Alphie 1 po czymk powrócił do ostatecznego wydania gry.

Wygląd

W Alpha 1 rekin okazał się rekinem robotycznym złożonym z tostera, pułapki na niedźwiedzie, śmigła, dwóch małych skrzydeł samolotu i protezy płetwy rekina.

Gameplay

W Alpha 1 można go znaleźć w Pokoju Zatopionym, szybko płynąc w kółko i patrolując pokój. Jeśli gracz zbliży się do wody, rekin będzie pływał bardziej chaotycznie i zwróci szczególną uwagę na lokalizację gracza. Gdyby gracz wszedł do wody, rekin natychmiast odwróciłby się i wyrzucił gracza ​​z domu sąsiada. Gracz musiał wyłączyć piec, aby zamrozić wodę, co sprawiało, że Mechaniczny Rekin będzie nieruchomy i nie będzie w stanie złapać gracza.

Mechaniczny Rekin pojawił się również pomiędzy Alpha 4 i Beta 3, ale tylko jako obiekt nieruchomy poza mapą.

Ciekawostki

  • Istnieje bug po wejściu z rekinem do wody przed wejściem do pokoju prowadzącego do pomieszczenia z czerwonym kluczem w akcie drugim. Rekin na chwilę zostaje w naszym ekwipunku mimo iż znajdował się jednocześnie w wodzie.
  • W akcie 1 i 2 protagonista ma mechanicznego rekina na t-shircie

W ostatecznej wersji Mechaniczny Rekin patroluje zalany pokój i pilnuje łopaty. Został on przeprojektowany i otrzymał dźwięk do ruchu i dźwięk alarmu. Jego zachowanie pozostaje identyczne z jego pierwotnym wcieleniem. Gracz musi opróżnić pomieszczenie, co powoduje, że rekin będzie leżał nieszkodliwie na podłodze, w którym to momencie można go podnieść jak normalny przedmiot. Jeśli gracz uzupełni pomieszczenie pobliskim kranem i upuści rekina do wody, ten ponownie rozpocznie patrolowanie pomieszczenia.

Postacie
Główne: Theodore PetersonProtagonistaAaron PetersonThe Thing
Poboczne: ManekinKrukMechaniczny rekinDostawca Pizzy
Rodzina Sąsiada: Aaron PetersonTheodore PetersonMya PetersonŻona Sąsiada
Inne/Usunięte Osoba ze zdjęciaSąsiad z Cutscenek