Pre-Alpha - druga wersja Hello Neighbor (pierwsza wersja udostępniona graczom). Przez wielu graczy uważana za najtrudniejszą.

Fakty O:

PRE-ALPHA

Cechy *Jedno piętro
  • Sekwencja Nightmare
  • Garaż
  • Pierwsze elementy układanki
  • Dwa drzwi służące jako wejścia i wyjścia
  • Jedyna wersja z Lampą UV jako kluczowym elementem
  • Jedna z wersji z młotkiem jako kluczowym elementem
Numer kompilacji 2

Podsumowanie fabuły

Protagonista zaczyna grę w swoim domu, a po drugiej stronie ulicy widać zaś blask dochodzący z otwartych drzwi do piwnicy z domu z nad przeciwka. Po próbie wejścia do niego pojawia się Sąsiad i łapie bohatera.

Jak przejść?

Budzisz się w swoim domu. Znajdujesz telewizor na swoim podwórku i umieszczasz go gdzieś, gdzie sąsiad nie może zobaczyć cię przez okna. Znajdź lampę ultrafioletową (znajduje się w sypialni sąsiada albo w łazience). Zdejmij przekrzywiony obraz obok tylnych drzwi za którym z pomocą lampy zobaczysz kod 4785.

Będziesz potrzebował młotka, który znajdziesz w kotłowni. Użyj młotka, aby usunąć belkę. Na koniec znajdziesz klucz w kształcie serca w pobliżu telewizora w salonie. Weź go i użyj go na kłódce. Gratulacje! Przeszedłeś grę.

Po kilku spaniach/porażek mamy cut-senkę z Wielkim Sąsiadem, po której przemeblowuje on swój dom.

Pomieszczenia

Dom sąsiada

Dom sąsiada składa się z różnych pomieszczeń. Schody na piętro są jednak zablokowane, a na górze nic nie ma, dlatego też dom posiada tylko jedno piętro.

  • Salon
  • Hol
  • Garaż
  • Rupieciarnia (schowek)
  • Kuchnia
  • Pokój Filmowy
  • Sypialnia
  • Łazienka
  • Kotłownia
  • Odwrócony Pokój
  • Kąt z Kamerami
  • Taras
  • Piwnica (nie jest ona zrobiona, dlatego wygląda jak schowek)

Dom Protagonisty

Dom protagonisty składa się z:

  • Korytarz
  • Sypialnia

Ending

W Pre-alfie nie ma prawdziwego zakończenia, ponieważ odblokowanie drzwi do piwnicy i uzyskanie dostępu do niego ujawnia, że jest to pusty pokój pod schodami.

Ciekawostki

  • Jest to jedyna wersja, w której podczas rozgrywki pomieszczenia mogą się zmienić. Niektóre drzwi zostają odblokowane, a rzeczy oraz meble przeniesione, na przykład lampa ultrafioletowa, która była w sypialni, będzie w łazience.
Wersje gry
Alpha: IndevPre-AlphaAlpha 1Alpha 2Alpha 3Alpha 4
Beta: Beta 1Beta 2Beta 3
Pełna Wersja: Pełne Wydanie
Inne/DLC Hello BendySecret NeighborHide and SeekHello Neighbor Mod Kit