latest?cb=20180531114450&path-prefix=pl Wow! To przecież Artykuł na medal. Dzięki temu możesz być spokojny, że informacje na tej stronie są prawdziwe.

Gracz jest protagonistą Hello Neighbor, który zakrada się do domu sąsiada, a następnie próbuje odnaleźć tajemnice ukryte w piwnicy strasznego sąsiada. Jego pełne imię i nazwisko to Nicky Roth.

Nicky Roth w Akcie 2.

Wygląd

W trakcie gry wygląd Gracza pozostaje w większości taki sam, ale zmienia się wraz z rozwojem fabuły.

Akt 1

Podczas pierwszego aktu gracz jest dzieckiem, prawdopodobnie w wieku od 10 do 12 lat. Ma szczupłą budowę, brązowe oczy i długi, spiczasty nos. Ma brązowe włosy zakryte zieloną czapką baseballową oraz nosi niebieską koszulkę z podobizną Mechanicznego Rekina, brązowe spodenki ze złotym wzorem jabłka, białe skarpetki i pomarańczowo niebieskie tenisówki. Na prawym nadgarstku nosi zielony neonowy zegarek(prawdopodobnie elektroniczny).

Akt 2

Podczas drugiego wygląd gracza jest w większości niezmieniony, z wyjątkiem braku czapki, odsłaniającej kłującą fryzurę. Jego ubrania są również podarte, brakuje jednej tenisówki, i ma dziurawą skarpetke a na jego ciele znajdują się różne nacięcia i otarcia. Posiada on bandaże owinięte wokół jego prawego ramienia i dłoni. Oraz brakuje zegarka

Akt 3

Podczas trzeciego aktu gracz jest już dorosły. Teraz ma na sobie białą koszulę z czerwonymi rękawami, beżową bluzę w kratę oraz niebieskie dżinsy ze zwiniętymi nogawkami. Nadal nosi zegarek na ręce, ale jest to bardziej tradycyjny brąz. Ma on też zarost na twarzy w postaci pięciogodzinnego cienia. Na jego nogach są czerwone trampki

Nicky Roth w postaci dziecka.

Gameplay

Gracz może sprintować, skakać i kucać, a także wchodzić w interakcje z drzwiami i chować się w szafach, aby uniknąć sąsiada. Ma także zdolność rzucania przedmiotami, a jeśli przycisk rzutu jest przytrzymany dłużej, przedmioty mogą zostać rzucone z siłą wystarczającą do znokautowania sąsiada. Po ukończeniu poziomów Strachu, gracz również zyskuje moc niewidzialności, aktywowany przez przykucnięcie bez ruchu, co pozwala mu uniknąć przyłapania przez Sąsiada, chyba że gracz zrobi to w linii wzroku Sąsiada. Gracz może wykonać także podwójny skok i może uzyskać zdolność odpychania Sąsiada raz na jeden pościg za graczem.

Gracz nie może przetrwać długich upadków, bohater będzie po tym sapał, ekran przechodzi w czerń i słychać chrupnięcie, a następnie gracz budzi się z powrotem we własnym domu. Parasol lub podwójny skok w odpowiednim czasie może temu zapobiec.

Nicky Roth jako dorosły.

Ciekawostki

  • W aktualizacji Alpha 2 fizyczny wygląd gracza można zobaczyć bez używania cheatów. Widoczny jest w przerywniku filmowym, w którym mija salon sąsiada, a potem Sąsiad go ściga. Jest również wyższy od sąsiada w tej wersji gry, ponieważ wierzchołek głowy sąsiada osiąga poziom jego oczu (w rzeczywistości na wysokości szyi).
  • Gracz nie miał widocznych rąk i nóg aż do Alpha'y 2.
  • Zdolność do super-rzutu została pierwotnie odblokowana w minigrze Fear Factory, ale mini-gra została usunięta, a power-up stał się domyślną umiejętnością dla gracza.
  • Różne teksty w grze zawierają pomieszane litery, co sprawia, że wyglądają jak bełkot lub anagramy tego, co w rzeczywistości mają na myśli. Implikacją tego może być to, że gracz ma dysleksję, pierwszy raz zostało to zaprezentowane przez plakat „missing” w intrze, który zamiast tego posiada napis „simming”.
  • W Pre-alphie nasza postać ma cien i wygląda na osobę 40 letnią w Alphie 1 cien znika.
  • Wczesny model Gracza

Postacie
Główne: Theodore PetersonProtagonistaAaron PetersonThe Thing
Poboczne: ManekinKrukMechaniczny rekinDostawca Pizzy
Rodzina Sąsiada: Aaron PetersonTheodore PetersonMya PetersonŻona Sąsiada
Inne/Usunięte Osoba ze zdjęciaSąsiad z Cutscenek
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.