SecretNeighborLogo.jpg

Secret Neighbor - gra z gatunku horroru, pierwsze rozszerzenie uniwersum Hello Neighbor.

O grze

Wydarzenia odbywają się pomiędzy Aktem 1 a Aktem 2.

Grupa dzieciaków próbuje włamać się do piwnicy podejrzanego sąsiada, aby uratować zaginionego przyjaciela. Jedynym problemem jest to, że jedno z dzieci jest zdrajcą - tajemniczym sąsiadem w przebraniu. Jego zadaniem jest zdobycie zaufania innych graczy i zdradzenie ich. Dzieci wygrywają, jeśli dostaną się do piwnicy.

Grając jako dziecko:

  • Zbierz klucze
  • Uratuj swoich przyjaciół przed sąsiadem
  • Współpracuj, ale nie ufaj nikomu

Jeśli masz szczęście grać jako Sąsiad:

  • Dom to twoje terytorium! Użyj go, aby oddzielić, przestraszyć i pomylić intruzów.
  • Użyj gadżetów, aby uzyskać przewagę nad zespołem dzieci.
  • Zdobądź zaufanie wśród swoich wrogów i zaatakuj w odpowiednim momencie.
  • Chroń swoją piwnicę!

Minimalne wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows 7 i nowszy
  • Procesor: i5 i nowszy
  • RAM: 6 GB pamięci
  • Karta graficzna: GTX 770 lub nowsza
  • DirectX: wersja 12
  • Sieć: szerokopasmowe połączenie z Internetem
  • Miejsce na dysku: 5 GB
  • Karta dźwiękowa: Stereo.

Wersje

Pierwsze Ogłoszenia Gry

  • Fragment z rozgrywki pokazano już w filmie z okazji pierwszego kwietnia z gry "Hello Neighbor: Battlegrounds".
  • Pierwsze ogłoszenie gry zostało przedstawione w formie krótkiego wideo na oficjalnym kanale tinyBuild.
  • Film został opublikowany 26 kwietnia 2018 r. W tym samym dniu gra dostała oficjalną stronę internetową. Następnie na Twitterze tinyBuild zaczął regularnie publikować informację o tej grze.
  • Na E3 2018 tinyBuild pokazał rozgrywkę z Pre-Alpha Secret Neighbor i ogłosił jej nową wersję - Alpha 1.

Pre-Alpha (v0.6.9-0.7.12b)

  • Pokazano ją 10 czerwca 2018 r. Na E3 2018. Można było ją zobaczyć w oficjalnym zwiastunie gry oraz w małym fragmencie rozgrywki. Ta wersja jest niedostępna publicznie.

Pre-Alpha 1 (v0.7.2-PreAlpha1) (Zamknięta)

  • Ta wersja nie jest dostępna dla wszystkich, ale tylko dla tych, którzy zostali zapisani do Alphy za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej gry. Wygląda ona nieco inaczej niż oryginalna pre-alfa (dodane szczegóły, nowe przedmioty itp.). Jeśli wersja nie zostanie odebrana przez kogoś, do jesieni każdy może uzyskać kolejną Alphę.

Alpha 1

  • już jest .

Fabuła

Do domu Sąsiada przybywają dzieci, aby dostać się do jego piwnicy. Niektóre z nich wystąpiły w książkach z trylogii "Hello Neighbour". Są to: Enzo Esposito (Detective), Martiza Esposito (Brave), oraz Trinty (Leader). Do domu Sąsiada przybywają oni w towarzystwie dwóch nieznanych nam dotąd dzieci. Wiemy, po co tam przyszli. Aby się tego dowiedzieć musielibyśmy cofnąć się do zakończenia cyklu książek "Hello Neighbour", gdzie Nicky Roth zostaje uwięziony w piwnicy u Sąsiada, by towarzyszył on jego synowi - Aaronowi Petersonowi. Jedyne osoby, które wiedziały o sekretach sąsiada to Enzo, Martiza i Trinity, którzy w książce "Koszmar na jawie" pomagali mu odkrywać sekrety sąsiada. Oni po zaginieciu Nick'a szybko skojarzyli fakty, zebrali ekipę i wyruszyli mu z pomocą. Czy im się udało? Tak!!! Po pierwsze gra kończy się w momencie otwarcia piwnicy, czyli (najpewniej) uwolnienia Nick'a i Aaron'a. Jeszcze jednym dowodem jest to, że potrzebna byłaby magia, by Sąsiad zmieniał się w dzieci i zamieniał je w laleczki Wood'u. To nam mówi, że autorzy po prostu mówią nam: To się nie mogło zdarzyć!!! Dobrze, ale uwolniliśmy Nick'a i Aaron'a, ale co dalej. Po tych wydarzeniach rozpoczyna się akt 3, gdzie Nick jest dorosły, czyli został uwolniony. Nie wiemy jedynie, co z Aaronem.

Umiejscowienie gry

Gra ta dzieje się pomiędzy aktem 2 i 3 Hello Neighbour. Przy założeniu, że gra "Hello Engineer" jest kanoniczną grą. to mamy pewność, że ma ona miejsce równolegle do "Secret Neighbour", ponieważ nie wytępuje tam, Nicky Roth, a Sąsiad jest już blady z podkrążonymi oczami, a postacie z Hello Neighbour są jeszcze dziećmi.

Ciekawostki

  • Gra zmieniła silnik z UE4 na Unity 5.
  • Mimo wszystko gra jest kanonem.
  • Podobno gra będzie używać obiektów i funkcji rozgrywki, które można znaleźć w plikach Hello Neighbor, w Exposed ArtBook i na liście z witryny Kickstarter. Wśród nich są obiekty: pomidor, odkurzacz, duża butelka mleka, projektor, wersja komiksowa systemu stereo; cechy gry: gra Sąsiadem, dom Sąsiada losowo generowany, multiplayer.
  • Najprawdopodobniej po pojawieniu się gry nastąpi aktualizacja Mod Kitu, która będzie zawierać nowe przedmioty i domy.
  • Na jednym z pudełek znajduje się oznaczenie Nintendo. Być może jest to odniesienie do przeportowania Hello Neighbor na konsolę Nintendo Switch.
  • Da sie zabić dziecko lub sąsiada z shotguna lub rzucając wiele razy aż dziecko padnie gdy padnie naciśnij E
  • Jak zabijesz sąsiada zjawia się The Thing

Galeria

Filmy

Secret_Neighbor_E3_Announcement_Trailer_-_Hello_Neighbor_Multiplayer

Secret Neighbor E3 Announcement Trailer - Hello Neighbor Multiplayer

Secret_Neighbor_Pre-Alpha_Gameplay

Secret Neighbor Pre-Alpha Gameplay

Wersje gry
Alpha: IndevPre-AlphaAlpha 1Alpha 2Alpha 3Alpha 4
Beta: Beta 1Beta 2Beta 3
Pełna Wersja: Pełne Wydanie
Inne/DLC Hello BendySecret NeighborHide and SeekHello Neighbor Mod Kit